fredag 9. april 2010

hudson river

det har vært skikkelig fint her en stund nå, og over 30grader ihvertfall de to siste dagene, om ikke flere. blomster er kommet frem på trær og det ser skikkelig sommerlig ut. blir i så godt humør når været er slik som dette! selvfølgelig er det ikke alltid like kjekt, for eksempel når man skal gå et sted og får heteslag etter 10meter, men man skal ikke klage, dette er jo faktisk akkurat som syden! 


dagene fremover nå er det derimot meldt litt nedgang i temperaturen (type 17-18grader), så vi får se hvordan tingene utvikler seg :) jeg har nå ihvertfall vært ute og lekt meg med kameraet mitt idag, etter å ha jogget langs hudson river tre dager på rad nå måtte jeg nesten ned å ta litt bilder siden det er så utrolig fint der.
greit, dette er rett utenfor the markle, men måtte vise de fine blomstene :)
i'm on a boat...
viktig med gode sko når man er ute å går :)
"jeg kan seile foruten vind, jeg kan ro uten årer...." minte meg om når jeg var liten mamma, og du sang denne :p
ingen mesterfotograf ennå nei, men jeg koser meg jeg :) 
pir 46
påske :)
utover en av pirene.. er så fint!
mange benker, fine gressplener å ligge på, folk som rydder gjennom hele dagen... langs hudson river er det herlig å være på fine dager som dette :) 
bilde mot land..
blir ganske fort mørkt her egentlig, kan være lyst et øyeblikk og mørkt det neste føler jeg. merket ikke at det var blitt ganske mørkt før jeg så på bildene jeg tok :p ser helt forskjellig ut når du ser på bildet jeg tok rett før jeg gikk hjem (over) og når jeg kom rett etter solen var gått ned (under).
..leker meg med kameraet ved bilveien..
hvis noen lurer på hvordan lukeparkering er her borte så er det slik det ofte ser ut. om du også skulle lure på hvordan de eventuelt kom seg inn/ut av den luken så kan jeg fortelle at de stort sett bare rygger litt bak og kjører litt frem sånn at det blir plass...hvem bryr seg om sin bil/bilene rundt?....hadde ikke tørd å parkere en fin bil på gaten her for å si det sånn.
gikk forbi en christian louboutin butikk, hadde ikke gjort meg noe å hatt noen sko herfra!


nå er det på tide med litt vampire diaries og mat, imorgen er det fredag, tenk det! - uken går så fort når man har fri mandag og onsdag...

2 kommentarer:

  1. Å, herreguuud så misunnelig jeg er!! Like før jeg hopper på første flyet bort å besøker deg :p
    Ser ihvertfall ut som om du koser deg, og det liker jeg! <3

    SvarSlett
  2. bare til å komme på besøk!! :P koser meg masse :) :)

    SvarSlett