tirsdag 20. april 2010

Washington DC

det har vært en slitsom og innholdsrik helg, men absolutt verdt det! lørdag sto meg og kristine opp 05.25, gikk ut døren litt over 6 og møtte foran skolen litt før 7, det var tid for washington! vi var trøtte, men ikke minst spente, og det viste seg at det kom til å nå opp til forventningene våre! - kom hjem med over 500 bilder, var ikke så lett å velge, men her kommer noen av bildene fra turen :)
bussbilder
pause i maryland, det trengs når bussturen tar 4 timer (eller mer!)
cinnabon fra maryland, NAM!
kristine og meg :)
endelig fremme, og her er meg foran The Capitol
utrolig fint der, spesielt på en dag som dette!
monica :)
meg og kristine :)
earth day
washington monument
det ser litt ut som flyet skal fly rett inn i det da :p
jeg har tatt på washington monument, har du?
laaangt opp
der borte er lincoln memorial  :)
gjett om vi trodde dette kom til å se annerledes ut da? trodde obama sitt hus kom til å være mellom oss, men den gang ei! 
Thw White House
oreo-is må prøves!
kristine valgte å spise isen sin i et tre :) 
world war II memorial
anne kari, kristine og monica :)
anne kari, meg, monica, julie og elisabeth :) 
hele gjengen, hippie stil :)
hoppebilde foran lincoln memorial
ikke alltid like lett å få til hoppebilde :p


utrolig fornøyd med at jeg valgte å dra til washington, så absolutt verdt det! 
var en veldig lang dag, ettersom vi dro litt over 6 om morgenen og kom hjem litt over 11 på kvelden :p søndag viste seg å bli enda en lang dag, ettersom vi reiste til six flags, satser på å legge ut noen bilder og sånn fra det imorgen eller noe :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar