torsdag 4. mars 2010

christopher walken og trening med samantha

idag var vi å så "A Behanding in Spokane" med Christopher Walken etter markedsføringen. Det var ganske greit egentlig, mye bedre enn west side story etter min mening (jeg synes jo ikke det var noe bra). dessuten var det veldig gøy å se Christopher Walken på relativt nært hold. Har jo sett han i flere filmer og sånn, så det var kult :)
Her står han sammen med Eivind som jobber i gateway etter forestillingen og resten av publikumet var gått. Eivind har også vært skuespiller og det var nok han som fikk til at vi fikk møte han :) vi tok også gruppebilde med Christopher, og anni (heldiggrisen) fikk sitte ved siden av han! 
hun og en annen satt først sammen med meg, men så måtte de flytte seg bakerst fordi de ikke kom med på bildet, og så sa Tone at de som satt bakerst måtte komme på den fremste raden, så da gikk de frem igjen. så kom Christopher og satte seg der det var gjort plass til han på fremste rad - altså rett ved siden av anni. pretty awesome, selv om jeg nok skulle ønske det var meg! :) 


etter det dro vi hjem og spiste god middag på the markle :) - har vært god mat de siste dagene! ..bortsett fra at jeg igår valgte fisk istedenfor kylling, den var absolutt ikke god...så nå har jeg hatt to dårlige fiskeopplevelser på rad her, spørs hvor mange flere jeg tåler før jeg dropper det totalt!


uansett, så dro meg og anni på "total body conditioning" kl 7, vår første gruppetime her borte! var UTROLIG slitsomt, og kommer garantert til å kjenne det godt imorgen - gleder meg til det! :) fant ut jeg måtte forte meg å vaske håret fordi jeg var så sliten i armene etterpå :p digg!

men ja, når vi sto i kø for å komme inn i salen før den skulle begynne var det et kjent fjes rett foran oss i køen. jeg har sett hun før, og det har irritert meg at jeg ikke har forstått hvor jeg har sett henne før.. "er hun med på gateway eller noe?"... men idag gikk det opp for meg; det var samantha i the city! :) vi synes det var litt kult, at vi gikk på samme treningssenter, time, og sto rett ved siden av hverandre. kanskje litt nerd, men vi synes det var kult :)

utenom det så har jeg hamstret special K.. det var nemlig 2 for 1 nede på Rite Aid og måtte jeg kjøpe 4 stykker. hvorfor? fordi vi har bestilt KJØLESKAP! :D noe som betyr at vi endelig kan ha litt pålegg og melk her oppe! ah, det er så herlig, jeg gleder meg! det er ikke noe stort, men plass til det lille vi trenger :) - er så vanskelig med mat når man ikke har kjøkken selv, må kjøpe noe hele tiden...og da blir det ofte noe drittmat siden det er det letteste.. nå kan vi heller spise skive/knekkebrød med pålegg (uten å kjøpe nytt hele tiden pga  det ikke holder seg), yogurt og frokostblanding med melk istedenfor :) :) håper det ikke tar lang tid! (men det gjør det sikkert)


nå må jeg se en episode med vampire diaries og så legge meg :) - håper jeg våkner opp skikkelig stiv og støl imorgen, vil kjenne at jeg har trent skikkelig! 

2 kommentarer:

  1. såå heldig Annie var:D Høres ut som dere koser dere!:)

    SvarSlett
  2. ikke sant?! ja, vi koser oss masse linn! :)

    SvarSlett