tirsdag 9. mars 2010

på gossip girl set

var paparazzi idag på gossip girl set :) hehe litt mange dårlige bilder, men her er et lite utvalg :)
kunne ikke bruke blitz, siden det hadde forstyrret filmingen. leighton meester (blair waldorf i serien) har på seg grønn kåpe ca i midten på bildet.
ser rett i kameraet mitt! :) :)
gikk rett forbi meg etterpå, ingen mellom oss, men tørde ikke å gjøre noe eller snakke til henne, tror jeg ble litt starstruck, pluss at bodygarden så litt skummel ut :p kunne ikke ta bilde sammen med henne heller, bodygarden sa nei og hun var jo egentlig opptatt med filming så ser egentlig den :)
gleder meg til å se denne episoden på tv jeg, få sett hva som egentlig skjer her :)
på slutten av filmingen ble ikke beina hennes filmet lenger, så da gikk hun rundt i skikkelig kosesko, godt å se at de er normale også - vi ser de jo bare med høye hæler i serien :)
etter filmingen var ferdig bar det rett inn i bilen, kjipa :/
Dorotha :)
inni denne bygningen var det noe crew-greier også, prøver å få sett noe, men sto lapp at det var i 4etg..
jaja, fornøyd med å ha fått sett leighton meester idag jeg! :)
nå er det tid for middag :)

1 kommentar: