søndag 7. mars 2010

litt av dagene som har gått..

på vors hos jentene på silver towers; mimeleken :p
emily og ingrid
anni og rahwa
emily og meg
søte jenter :) - rahwa, emily, andrea og caroline
susanne og ingrid
ingrid og caroline
igår var vi et sted og spiste en helt fantastisk pizza! NAM - anni og meg :)
:)
skål :)
bestilte brownie og is til dessert :)
elisabeth (og julie og kelly) kjøpte coockie 
kelly og julie :) - kelly er forresten intern på mtv nå, og hun skal snart reise til california for jobbe på Ellen DeGeneres show! hun må være utrolig flink da, og jobber kjempehardt kan jeg tenke meg, det er så utrolig kult! digger ellen! :) 
de hadde en type jukebox ting der, kristine og elisabeth sjekker ut sangutvalget :)
så har jeg fått de tre bøkene jeg bestilte :)
det er viktig å pusse tenner! - og kristine er kul med mobilen i lommen på vesten :)
god plass til å ta bilde..

nå har jeg nettopp vasket klær og vært flink, så nå er planen å dra bort til en frisørsalong og se om de har en ledig time til meg, trenger å gjøre noe med håret! ha en fin søndag :)

1 kommentar: