fredag 19. mars 2010

pakke + st.patrick's day!

jeg fikk endelig pakke! :) :)
mamma sendte ost og snop til meg, NAM! :) gjett om jeg ble glad da? :)
det var sååå godt med melkesjokolade! - og så lakris da, det finnes jo ikke i NY! de har panda lakris liksom..:/
som sagt så gjort. jeg sa det eneste som manglet var fint vær og så var vi på riktig spor igjen, gjett hva? dagen etter skinnte det opp igjen, og nå har vi hatt skikkelig fint vær de siste dagene! hin dagen sto det 19grader på en billboard med skolen, herlig! :)
så kom st. Patrick's day og alle kledde seg i noe grønt :) - her er bilde av 5th avenue, som var sperret av fra 43. street (eller noe) og oppover til 84th street siden det var der paraden gikk oppover :)
før paraden var begynt, masse folk i grønt!
dro ut på bar om kvelden, koselig!
live musikk :)
var så mange forskjellige hatter og t-skjorter, gateselgere og sånn tjener sikkert bra på slike dager! 
veldig koselig dag! :) 
- nå er meg og anni endelig ferdig med moteoppgaven, så da er det bare til å levere og vente på resultatet! :) ..eller, vi må ha en liten fremføring om det også da, på onsdag, men bortsett fra det :) og nå er det ikke lenge til vi får besøk, gleder meg!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar