lørdag 13. mars 2010

syk i New York..

...jeg har altså blitt syk :/ kjedelig, er så bortkastet med tid! - jeg skylder på dagen når vi var på gossip girl settet, er vel ikke så lurt å stå i ro i flere timer ute når det faktisk ikke er varmt ennå, rimelig frossen når vi gikk derfra. men det var uansett gøy, så jeg angrer ikke. 
ellers så fikk vi kjøleskapet vårt denne uken, DIGG! nå har jeg både juice, melk og yogurt, og som dere kan se er frokostblandingen kjøpt inn :)
absolutt ikke feil!
igår hadde vi fremføring i engelsken, gruppen vår på 9 stk hadde for resten av moteelevene + læreren, det blir vel litt over 80 stk..skummelt! gikk helt greit da, bortsett fra at engelsklæreren vår er helt løk i hodet... hun vet jo at alle er nervøse, likevel gjør hun det vanskeligere for oss å fremføre og griller folk foran alle. vi var første gruppe ut, etter vi var ferdig og Avis (læreren) hadde spurt det hun ville spørre om samt kritisert en del ting var det ingen andre som ville fremføre. herregud. hun skal jo ikke gjøre det værre for oss! når hun bare kritiserer og sånn gjør hun det ikke akkurat lettere for oss som er nervøse fra før å fremføre foran alle... 
dessuten spurte hun om ting som hun burde fått med seg i fremføringen, og trodde ikke lederen på gruppen hadde presentert seg...da ble jeg ganske irritert, for når vi begynte fremføringen satt hun bare og rotet i vesken og virket ikke som hun fulgte litt med en gang...tydeligvis gjorde hun ikke det. pluss at når den andre gruppen hadde fremført spurte hun alle om hvem de synes var best av gruppe 1 og gruppe 2, var jo ingen som ville svare på det! og hva er det for en ting å spørre om? vil hun at noen skal føle seg mindre bra eller hva er greien? ..hun sa nå hvem hun mente var best.. mens alle de andre bare sa "de var like god"...greit at noen er bedre enn andre, men å få oss til å velge hvem som var dårligst foran alle sammen, når alle er kjempenervøse, er bare teit.. 
nei, nok klaging om det nå.. bare utrolig kjipt at hun virket som en god lærer i begynnelsen, så har hun bare gått nedover siden da..
uansett var poenget at meg og anni kjøpte cupcakes etterpå for å feire at vi var ferdig, jeg kjøpte den dere kan se på bildet, oreocupcake :) nam!
..marianne kjeder seg så hun tar bilde av sin søte eos lip balm :)

men nå er det tid for å rydde litt, gjøre lekser og vaske klær! er skikkelig drittvær ute idag, passet egentlig fint siden jeg er syk og det er best at jeg er inne uansett :p ha en fin lørdag! :)

1 kommentar:

  1. Synd at du er syk, men håper at du er bedre nå :) Trist at læreren gjorde dere mer nervøs enn dere var. Sikkert god følelse å ha fremføringen overstått. Kaken dere feiret med så kjempegod ut. Tror de har mye søksaker i N.Y. Kjøleskapet så søtt ut. Regner med det kommer vel med, spesielt nå når våren og varmen (?) skal komme til dere. Her er det enda snøvær. Ha det fint.

    SvarSlett