tirsdag 18. mai 2010

16. mai..

..feiret vi 17. mai i brooklyn :) 
merket at jeg ble litt mer nasjonalistisk når jeg feiret dagen i utlandet, mye gøyere å synge nasjonalsang osv da!  :) *hipp hipp hipp hipp hurraaa!*
noen av the markle jentene på tur, i rødt, hvitt og blått :)
jeg og kristine venter på suben :) *jeg fikk låne 17 mai sløyfe av henne! :)*
kristine sitt flagg :)
hus i brooklyn med det norske flagget
litt av toget
litt mer av toget..
kristine og elisabeth i toget :)
masse folk!
dårlig bilde, men meningen er at dere skal se det som står på fanen, nemlig BERGEN POLITIORKESTER. åjadda, bergen stiller opp i brooklyn, det liker vi! :)
vi kjøpte sukkerspinn!
og vaffel!
kuleste subway "pynten" jeg har sett ihvertfall!
litt senere var det tid for strawberry daiquri på good stuff diner
og så var antrekket klart til kvelden som fortsatte på surf bar i williamsburg, digget stedet! sand på bakken osv, koselig!

men nå er det tid for å pakke til imorgen, da reiser nemlig meg, kristine og elisabeth til san francisco! tiiiidlig om morgenen må vi dra...nærmere bestemt blir vi hentet halv 5 om morgenen...det blir hardt... 
men så skal vi jo til california da, og da er det jo verdt det! eneste som er kjipt er at da må vi si hade til folk idag, siden de drar på onsdag :/ 
uansett.. så blir jeg i san fran til fredag, så drar meg og kristine videre til los angeles da og blir der til tirsdag. så det blir nok mest sannsynlig ingen blogging før tirsdag neste uke, så vet dere det! :) 
snakkes <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar