søndag 2. mai 2010

eksamenstid

da var det på tide med et nytt blogginnlegg :) har skjedd litt forskjellig siden sist, så blir litt liten sammenheng idag :)
først må jeg si at nå er det nesten bare EN uke til eksamen (på mandag er det en uke) og jeg gruer meg noe sinnsykt! tær og fingre krysses for at dette skal gå bra!

ellers så har vi lekt litt på rommet :) - kristine kjøpte inn leker så da ble det kos på rom 1414!
 
kristine forklarer anni hvordan leken fungerer.
 
og på lørdag flyttet jo chelsea ut, så etter litt rydding etter det kunne vi endelig se gulvet vårt! la oss håpe dette fortsetter nå når masse ting er vekke :)
flyttet også kjøleskapet bort der med hennes gamle pult, slik at jeg har plass bak meg igjen :) 
stine hadde bursdag på tirsdag, så da dro vi og spiste på max brenner :)
meg og anni delte en sjokoladefondue, NAM
søte helene og frida
så dro vi til coyote ugly (som i filmen), som var heller skuffende, og etter litt om og men (noen som ikke kom inn osv) dro vi som var igjen til brassmonkey :)
kristin, kristine, stine og meg :)
drakk blant annet irish carbomb, kjempegøy! :)
jentene utenfor max brenner :)


har stjelt litt bilder fra andre ting også, bl.a. six flags :)
kristine, meg, monica og stine
første, og mest kjedelige tur...
el toro! stine og monica sitter fremst, meg og kristine rett bak :)
meg, kristine og monica :)
monica, eirik (som har tatt bildene når vi er på berg og dalbanene) og kristine
vi er oppe der et sted :)
hvis dere trykker på bildet blir det større sånn at det sikkert går an å se oss :) - men her sitter vi midt i...mye gøyere å sitte fremst, skulle hatt bilde av det :p
batman the ride!
kos :)
the hamptons :)
var i hudson river park igår, og når kristine og elisabeth lekte med frisbee kom det en liten gutt (og moren) som ville være med å leke, kjempesøt! :p
jeg satt derimot å prøvde å lese motepensum..
yogaturn på høyt nivå!
på vei hjem fra kino igår kveld, meg og anni så hot tub time machine :)
..og stoppet selvfølgelig for å kjøpe is på veien, skikkelig deilig temperatur + verdens beste is (hazelnut) fra maximo pino = perfekt :) 

idag har det også vært varmt, varmere faktisk, igår var det vel litt over 20, mens det idag er 30grader.. utrolig varmt! og utrolig vanskelig å konsentrere seg om å lese :( lå ute å solte meg og leste litt tidligere idag (ble solbrent også, damn it!) så nå står litt oppgaver for tur.. 4 eksamener på 5 dager blir ingen spøk!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar