tirsdag 11. mai 2010

top of the rock!

idag hadde jeg den første av fire eksamener denne uken, nemlig engelsk skriftlig. den gikk helt greit egentlig, jeg så på den som den "letteste" av de fire, så vi får se hvordan resten går .. :/ spesielt mote er jeg bekymret for etter at vår siste motelærer først sa at man måtte gjøre et mesterverk hvis man skulle stryke, for så å stamme og bli skikkelig usikker når han fikk tilsendt eksamensoppgaven...gøy. jeg var nervøs nok når han sa det var vanskelig å stryke liksom..

uansett så dro meg, kristine, monica og bente på rockefeller center litt senere på dagen, ettersom vi ikke hadde vært der ennå, og det må jo til når man er i New York :)
kristine og meg i taxien til, bare tullebilder egentlig..
fremme med rockefeller :)
fin billett som skal inn i scrapbooken :)
utsikt mot central park. det er helt sykt hvor firkantet den parken egentlig er!
jeg fant ut at jeg var ganske dårlig på å ta bilde av kristine foran utsikten...sorry kristine!
men seriøst...hvordan skal jeg reise fra dette her? det er en så fantastisk by! hadde det ikke vært for at jeg savnet folkene hjemme hadde jeg ikke hatt noe som helst lyst å reise hjem igjen!
 I <3 NY
empire state building
meg og monica. ...det blåste ganske mye der oppe :p
kristine nyter utsikten og tenker at dette er verdens beste by...eller...kanskje det var jeg som tenkte det?
...ting ser så lite ut når man er her oppe...
med solen i fjeset og empire state i bakgrunnen :)
monica :)
var litt inne når det ble for kaldt også, mens vi ventet på mørket. det er forresten ikke støv, men bobler i glasset på bildet :p
sunset <3
hvis ikke dette er fint så vet ikke jeg..
begynner å bli mørkt, og se så fint det blir da! - er fint uansett om det er mørkt eller lyst, ikke mer å si om den saken.
jentene :)
eneste som er dumt med at det er mørkt er at det blir motion blur om man ikke har blitz, og flash i vinduet om man har blitz på og ikke går helt opp der det ikke er vindu..*litt for mye vind til at vi orket å gå helt øverst når det ble mørkt*
kristine :)
monica og kristine leker seg
pretty <3
kristine ville sitte på ryggen, så da fikk hun lov til det :)
nede igjen :) bilde av lys i trærene - finere i virkeligheten, men men. 

ble litt mye bilder, men sånn blir det når jeg kommer hjem med nesten 300 bilder og ikke klarer å velge bare et par :) dessuten er det jo så fint <3 

...jeg kommer til å savne denne byen... 
<3

2 kommentarer: