søndag 19. oktober 2014

25!


Forrige uke ble jeg 25 år, noe som førte til at torsdag til søndag besto av bare kos og feiringer! :)
Torsdag leste jeg hjemme, og tenkte det kom til å være en rimelig kjedelig bursdag før middag med familien på kvelden. Der tok jeg feil! Fikk nemlig melding av en venninne tidlig på dagen hvor hun sa at jeg måtte være sulten i 1-tiden. Rundt kl 1 ringte det på døren, og hun hadde tatt med seg helt syke mengder mat til oss! Hjemmelagde pannekaker + sprøstekt bacon, to typer juice, flere rundstykker, bolle osv - ikke minst en liten champagne slik at vi kunne ta en liten skål for 25 år. Var en superhyggelig lunsj :)


Herregud, jeg ble så glad og takknemlig! Ble ikke den store lesedagen som jeg hadde planlagt, men det må være lov med litt fri når man har bursdag! :) 


Senere var det tid for middagsbesøk hos mamma og pappa. De hadde stelt istand med middag og dessert, samt ostekake og kaffe etterpå. Jeg hjalp litt til, men godt at man fortsatt kan være liten nok til å få et besøk laget til seg, snart må jeg vel fikse alt selv! :)


Av farfar og lillebror fikk jeg en rosa Samsonite som jeg hadde forelsket meg i tidligere og så fikk jeg en lilla løpe/tursekk som er kjempegod å ha på seg (endelig kan jeg slippe å jogge med en irriterende bag!!) av mormor og morfar. Mamma og pappa ga meg en ansiktskrem og et lite hjemmearkiv - den ordentlige gaven fra dem kommer jo i mars når jeg ENDELIG skal få dra på Old Trafford for å se United spille *happyface*!! Utrolig fornøyd med alt, fineste og snilleste familien min! :)
Det virket litt som jeg fylte 12 år og ikke 25 år da, siden jeg fikk rosa koffert og mappe + lilla sekk, er ikke voksen ennå si! ;)



På fredag fikk vi besøk av et vennepar fra Lillehammer, og på lørdag var det duket for feiring i leiligheten. Kjempekoselig med full leilighet! :)



Gruet meg litt til å bli 25, siden jeg da er halvveis til 50 og virkelig bør være voksen, men jeg innså ihvertfall at med de fine folkene jeg har rundt meg blir det ikke noe problem! <3 p="">

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar