torsdag 9. oktober 2014

Pink Tuesday


Ah, denne ukens tirsdag var faktisk veldig bra! Jeg er jo ingen fan av tirsdager, men nå var den rimelig ålreit. Startet dagen med en stor porsjon bananpannekaker og moste varme jordbær, anbefales! Jeg har egentlig ingen fast oppskrift på frokostpannekaker, utforsker litt forskjellig - men det som stort sett alltid er med er egg og banan - denne gangen ble det egg, banan og litt havregryn. Tok ut frosne jordbær fra fryseren, varmet litt i en panne før jeg brukte stavmikser for å mose dem litt, det ble virkelig kjempegodt! Pluss det er sunnere enn syltetøy ;)


Videre ble det en del lesing og rydding (holder på med prosjekt "få orden i leiligheten" og det er jammen ikke lett, er jo så mye ting!) som vanlig.



Til lunsj ble det en smoothie som både sto i stil med dagens antrekk og måneden vi er i :) Viktig å ha fokus på rosa sløyfe - selv om det sikkert er 1000 andre vi også burde hatt like stort fokus på! Jeg har ihvertfall kjøpt noen sløyfer, i tillegg til en sløyfe til profilbildet mitt på facebook, er ikke mye men er en start. Synes det var veldig kult at de hadde laget en app hvor man kunne kjøpe til bildet sitt forresten! Betaler med mobilregning så fikk man tilsendt bildet, veldig lett måte å støtte på!



Over gjennomsnittet glad i selfies tror jeg! Etter energismoothien gikk turen på trening, hvor jeg ikke klarte å bli skikkelig sliten - bummer. Ble litt skuffet..men grunnen til at jeg ikke klarte det er at jeg ikke er sterk nok i musklene. Hehe treningsprogrammet for tirsdagen besto av armer og mage - de to stedene jeg virkelig må trene opp! Jeg har veldig lyst å være flink, men musklene bare låser seg helt fordi de ikke har noe mer å gi - så på den måten ble jeg jo skikkelig sliten, jeg bare føler ikke jeg har gjort en god nok jobb med mindre jeg blir kjempesvett og er skikkelig andpusten.




Avsluttet med denne bare for å få det til å svi skikkelig i rumpa/bakside lår også! 


Håper dere hadde en fin tirsdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar