mandag 20. oktober 2014

Larsson & Jennings - Chain Metal

Jeg har altså verdens beste venner! Denne klokken fra Larsson & Jennings har jeg sett på lenge, og postet jo til og med et innlegg for en stund siden om at den sto på ønskelisten min. Planen var å ønske meg den av samboeren min, men jeg fant ut at jeg ikke ville vite hva jeg fikk, så ga han heller hele ønskelisten slik at han kunne finne ut selv (til tross for at jeg hadde veldig lyst på denne klokken og ikke visste om jeg var enig med meg selv i å gjøre det på den måten). 

Da jeg åpnet gaven fra venninnegjengen forrige lørdag ble jeg superglad, og visste ikke hvordan jeg skulle takke - de hadde jo kjøpt verdens fineste klokke til meg!! 



Inni pakken lå altså Chain Metal Silver fra Larsson & Jennings. Den er så fin, og det var altfor fin gave!! Snakk om materialistisk glede og et stykk lykkelig Marianne!


Den var litt stor, men i etuiet lå også dette lille verktøyet, som gjorde at man kunne stramme den selv - utrolig smart!



Om dere ser bort ifra min tørre og bleke vinterhud kan dere se hvor utrolig fin den er! 
Klassisk, simpelthen perfekt.

Ha en fin mandag! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar