onsdag 1. oktober 2014

OOTD på et stykk støl jente

Idag er det onsdag = lille lørdag = over halvveis i Hellweek! :)

Dagen begynte med trening (ok den var ikke før 8.45 men jeg dro hjemmefra 7.45), noe som gikk skikkelig skeis. Ok, kanskje ikke helt skeis, men jeg var altså så støl fra tirsdagen at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.
Idag besto økten av bryst, rygg og mage, så styrkedelen gikk egentlig greit ettersom det ikke var i de muskelgruppene jeg var helt ferdig. Tredemølle-delen derimot...aiai! Syren tok meg etter 3 min. 
Spesielt ille var det da stigningen ble satt til 6, 8, 10 eller 15 prosent - digg for støle lår og rumpe!

Uansett, etter det følte jeg meg dritflink, og nå er det bare to dager igjen! Wiho! 
Etter treningen møtte jeg pappa for å se på bursdagsgave til meg selv (bursdag neste uke), og så dro jeg på jobb noen timer :)
 Har forresten bestemt meg for tema på masteroppgaven nå, veldig fornøyd med det! 


Idag var det fint vær og ikke så kaldt, så jeg kjørte på med kortermet fuskepels :)
Dessverre begynte det å hølje med en gang jeg gikk ut døren, så den måtte byttes ut før jobb.. Har så lyst på fint, kjølig høstvær uten regn! Da kan man virkelig bruke de fine høstklærne istedenfor å måtte ty til støvler, paraply og regnjakke. Jeg krysser fingrene :)


Håper dere har hatt en bra onsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar