fredag 3. oktober 2014

Happy friday


Det er ingen tvil om at høsten endelig er kommet, men det skulle vel bare mangle når vi er kommet til oktober. Jeg er egentlig veldig glad i høsten, men det blir noen ganger litt mye regn her, derfor er det utrolig deilig når det er fine dager - som igår og delvis idag.


Idag var siste dag av hellweek, skikkelig deilig! Jeg har jo vært helt elendig støl siden tirsdagens økt, så det har vært en tung siste halvdel av uken. Det er deilig å være ferdig, men samtidig litt kjipt - nå er jeg jo vant til å bli skikkelig pushet og at noen sier til meg hva jeg skal gjøre hele økten! Tror jeg kommer til å være litt lost neste gang jeg står på møllen alene - "hvilken fart skal jeg ha? skal ingen si hvilken stigning jeg skal ta på eller telle ned hvor lenge jeg har igjen til jeg må øke farten?".

Det går nok fint, men tviler på det blir like bra, så jeg skal definitivt fortsette å ta noen økter på Barrys (må bare ta litt hensyn til økonomien også!). 


Det er skikkelig bra der altså! Elsker at det er mørkt der inne - selv om det ødelegger når jeg skal ta selfie ;) På mandag begynner de med Academy, dvs trene 5 dager i uken i 4 uker. Jeg skal definitivt være med på dette ved en senere anledning, tenk den formen man kommer i da! Hadde blitt litt drøyt for både meg og lommeboken dersom jeg skulle tatt det nå rett etter hellweek, måtte være litt smartere enn det. 
Lurer på hvor lenge denne stølheten henger i nå da, tror nesten jeg må ta meg en liten tur imorgen for å løse opp litt i musklene. ..Nei, nå sitter jeg her og gleder meg til neste økt på barrys! Herregud, lar ikke kroppen komme seg engang før jeg er gira på mer - men det sier vel litt om hvor bra det er og hvor fornøyd jeg er. 



Utenom treningen har dagen stort sett bestått av lesing og taco. Hadde egentlig taco til middag igår, men glemte å kjøpe krydder til kjøttdeigen, så det ble ikke skikkelig = megaskuff. Dermed måtte det gjentas idag og da ble det endelig suksess! Hadde en del havrelomper som gikk ut på dato idag, så da lagde jeg like greit egne tacoskjell. Både jeg og Thomas synes det var utrolig godt så tror det må gjentas! 


Litt olje og krydder (jeg tok salt og paprikapulver), så hengt på rist i ovnen = NAM!




Mulig det ikke ser like godt ut (det ser ihvertfall grisete ut) som det var, men jeg ble så enormt fornøyd at jeg måtte dele det her! Så var det jo en veldig grei måte å bli kvitt ekstra lomper på :)

Nå er det natta, må opp om noen timer siden jeg begynner på jobb 04.30 - posten skal frem! ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar