søndag 5. oktober 2014

Say Hi


 Another day, another painting? Tydeligvis for meg denne helgen! Jeg kjøpte nemlig ikke bare ett lerret på søstrene grene igår.Var ikke helt sikker på hva jeg skulle male der, men var bestemt på et ord - et kort ord, for å gjøre det lettest mulig for meg selv. Valget falt på hi, et enkelt ord som kanskje blir brukt for lite. Altså den engelske versjonen - ikke hi type bjørnehi, men hei. Vi snakker jo mindre og mindre sammen, alt blir tastetrykk på mobil eller pc..så det å si hei personlig er noe vi kan bli flinkere på!


Ble en litt lysere gråfarge som bakgrunn idag, og jeg turte ikke male uten å klippe ut form først idag heller.


Blyantskissen er klar.



Ferdig! Som dere ser ble det ikke helt innenfor linjene alle steder - det er ikke helt rett akkurat.. men det er vel litt av sjarmen med hjemmelagde ting. Jeg synes ihvertfall det ble ganske kult, så er fornøyd med helgens kreative del. Har dessverre blitt lite lesing, så nå må jeg være flink den kommende uken, føler jeg ligger litt bakpå nå.


Hadde min første treningsøkt siden Barrys Bootcamp idag (ble ikke noe tur igår..kremt). Det gikk greit, selv om jeg merket savnet etter en trener som ropte (og høyere musikk på høytalerne) til meg ;) Veldig glad for at jeg har et treningsprogram, ellers hadde jeg nok ikke fått gjort mye! Nå er ihvertfall første steg tatt, så nå gjelder det bare å fortsette den gode trenden, håper jeg får til en del treninger denne uken! :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar