onsdag 17. september 2014

Blåtirsdag

I min verden er mandagen helt ok, tirsdagen derimot er mye tyngre.. Igår var planen å sjekke ut en ankesak i lagmannsretten, men anken var trukket så da ble det skole og lesedag istedenfor. 
Det passet ikke så veldig bra ettersom jeg igår innså at det kun var to uker til problemstillingen til masteroppgaven skulle være klar.. rimelig liten konsentrasjonsevne etter den realitetssjekken! 


Har skrevet opp flere forskjellige temaer og mulige innfallsvinkler, men det å skulle finne en snever, interessant og aktuell problemstilling er ikke så lett altså..er så mange temaer jeg kunne tenke meg å skrive om...nei, godt jeg har to uker til!

Etter skolen traff jeg en venninne for å ha en aldri så liten middagsdate :)
Vi var begge tom for inspirasjon og valgte derfor å sjekke ut bloggen til Linda Stuhaug, hun har SÅ mange gode og sunne oppskrifter! 
Valget falt på en slags lompe-quesadillas; speltlompe med mozzarella, spekeskinke og pesto stekt i ovnen med en deilig salat til. Det var så utrolig godt! - Gjorde blåtirsdagen rimelig mye bedre ;)

 

 Hadde ikke forventet å bli  fornøyd men det var virkelig prima, anbefales!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar