mandag 15. september 2014

Ny uke nye muligheter?


Forrige uke gikk stort sett med til å være syk (jeg hater å være syk og var sikkert verdens mest sutrete person, spesielt dagene jeg ikke klarte å se på tv engang..hva gjør man på da??) så denne uken tenkte jeg skulle bli mye bedre!

Starten ble heller dårlig ettersom jeg forsov meg og først våknet 09.30.. bestemte meg rimelig fort for hjemmelesing og rigget meg til ved kjøkkenbordet. Litt hosteanfall, snufsete og hes fortsatt, så tror egentlig det var greit å ikke plage noen på lesesalen.
Da sjefen ringte og spurte om jeg ville jobbe litt på ettermiddagen sa jeg ja, men tenkte at det var kjipt at enda en soldag i Bergen ville gå til inneaktiviteter. Det var da jeg kom på den fantastiske ideen; jogge til jobb! 

Det har aldri falt meg inn å gjøre det før. Sykle ja, kjøre ja, men aldri gå. Det har virket så langt og tiltak, men det er faktisk bare 5 km og idag var det fantastisk fint vær. Jeg måtte jo bare gjøre det!




Rimelig fornøyd og svett Marianne etter en jogge-/gåtur til jobb! Det ble noen stopp for å klikke på bagen (må få meg sekk jeg kan jogge med!) samt prøve å få igjen pusten ved å gå litt, så var ikke det raskeste tempoet - men herregud så dårlig kondis jeg har. Synes aldri å klare å trene den opp, og etter en sykeuke + fortsatt vond pust var det håpløst. Makspuls 206 og gjennomsnittet 176. Skal prøve å være flink fremover med trening og dokumentere for meg selv på bloggen, så håper jeg at det blir noen resultater både på styrken, kondisen og kroppen! :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar