torsdag 11. september 2014

My bucket list

Min Bucket list er en lang liste av alt fra svært små opplevelser, som man ikke tenker over, til store opplevelser man må spare til og planlegge godt. Jeg vet ikke om jeg klarer å krysse av alt i løpet av livet, men jeg skal ihvertfall gjøre mitt beste!


  • Hoppe i fallskjerm
  • Reise til Hawaii
  • Brupendling

  • Løpe et maraton
  • Svømme med delfiner
  • Holde en ape
  • Se en Manchester United-kamp på Old Trafford - Mars 2015 Wihooo!!
  • Melke en ku
  • Elverafting

  • Bo i New York
  • Strikke en genser
  • Få en fiskepedikyr
  • Gå på dansekurs
  • Dra på vinsmaking
  • Sykle over Golden Gate bridge

  • Gå langs Hollywood walk of fame
  • Flytte alene til en ny by
  • Delta på et matlagingskurs
  • Se en Broadway-musikal
  • Dra på ishockeykamp i Madison Square Garden
  • Fly med helikopter
  • Ri på en mekanisk okse
  • Se en New York Knicks-kamp i Madison Square Garden

  • Dra på roadtrip i USA
  • Dra til Grand Canyon
  • Dra til Washington DC - se det hvite hus
  • Gå langs berlinmuren

  • Gamble i Las Vegas
  • Dra på en VM/EM-kamp (fotball)
  • Bade i en varm kilde på Island
  • Delta på Roskilde festival

  • Ta en tatovering
  • Være med på oktoberfest i Tyskland
  • Besøke Eiffeltårnet
  • Surfe i Marocco

  • Ta en gondoltur i Venezia
  • Gå Jotunheimen
Hittil består den altså av 37 punkter, hvorav 14 allerede er krysset av, men den blir stadig lengre etterhvert som jeg oppdager nye muligheter eller drømmer som finnes der ute. Håper jeg snart får krysset av fallskjermhoppet, det hadde vært magisk!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar