søndag 28. september 2014

Hva er shoppestopp?


Vel, jeg holdt ut lenge! 
Dro til byn med en venninne igår for å sjekke ut Høyer og ta en kaffe (litt for lenge siden sist). Vi gikk innom en del butikker og fant masse fint, men jeg hadde jo shoppestopp så skulle ikke kjøpe noe...

For å slå ihjel litt tid før bussen hjemover gikk jeg innom Oasis - noe jeg ikke burde gjort. Der hang nemlig en jakke jeg har sett på før, nå med 30 % avslag. Søsteren til samboeren min kjøpte den når hun var i Bergen på besøk og jeg ble helt forelsket, men følte at jeg ikke kunne bruke så mye penger på en slik jakke. 
Med disse 30% prosentene ble prisen innafor og jeg hadde penger på konto...etter litt snapchatting med samboeren min - hvor han sa jeg kom til å elske den så "hvorfor ikke" - ble den kjøpt og jeg gikk ut av butikken med det største gliset jeg har hatt på lenge. 





Elsker den! 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar