tirsdag 23. september 2014

Homeschool

Denne tirsdagen begynte faktisk rimelig bra! Foreldrene mine er i syden, så vi har overtatt avisen mens de er borte. Absolutt ikke feil å starte dagen rolig med frokost og avis (..selv om det førte til at jeg da tok bussen en time senere enn planlagt). 


Dette var skikkelig hygge, eneste som manglet var solskinn utenfor - dessverre har høsten kommet nå, så det er grått og regnvær istedenfor. 


Jeg hadde store planer om å dra på skolen, men fant fort ut at det ikke var riktig idag, så da dro jeg ned til mamma og de istedenfor. Perfekt å lese ved kjøkkenbordet der når de er borte! 


Er det noe jeg gleder meg til så er det å kjøpe min egen leilighet/hus og ha et stort spisebord med masse lys! I leiligheten vi leier nå er det ikke vindu på kjøkkenet, så bordet der blir lite brukt til slikt fordi det er så mørkt og trist. Men før jeg kan kjøpe meg leilighet må jeg nesten bli ferdig med siste året og få meg en jobb! Hehe dagdrømming hjelper ikke, her må det leses! :)

Er btw kjempekaldt idag, trodde jeg safet med ullsokker, ullgenser og skjerf, men tydeligvis ikke - på tide å hente tøfler og teppe!

Klokke; Triwa, genser; Samsøe & Samsøe, skjerf; Mulberry.

Dårlig kvalitet på bildene, jeg vet...tar alle bilder med iphone etter jeg fikk den, men kanskje det at jeg har begynt å blogge litt kan hjelpe meg tilbake til speilrefleksen? Det blir jo så mye bedre bilder. :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar