mandag 22. september 2014

Dagmar reeva

Oppdaget denne fine toppen på instagram for en liten stund siden, og ble helt forelsket - den er så enkel men samtidig ikke. 
Det ble til at jeg måtte finne den, og da jeg så den på salg på zalando følte jeg virkelig at det var meant to be! haha ;)


På lørdag hentet jeg pakken og ble skikkelig gira! (hei shopoholiker..) 
Hadde egentlig tenkt å ta et finere bilde av den, men etter dette bildet ble tatt var jeg for opptatt med å fikse meg til vors, og ettersom jeg gikk med den på byn trenger den en aldri så liten vaskerunde før den er like fin. 


Men jeg måtte jo vise den, så da fant jeg dette bildet.
Ah, jeg er SÅ fornøyd!


Uansett så har jeg nå innsett at klesskapet mitt og bankkontoen min begge to hadde hatt godt av en ting; shoppestopp. Jeg vet ikke helt hvordan dette kommer til å gå..men jeg skal i det minste prøve! 
Planen er å ikke kjøpe noe nytt før jeg er ferdig med eksamenene mine i desember (den siste er 10.). Det høres ikke så lenge ut, men med tanke på at jeg stort sett ikke kan gå inn i en butikk uten å kjøpe meg noe nytt er det ganske lenge. Så håper jeg også at jeg kan ha flere slike måneder dersom jeg klarer dette! :)

Men ingen regel uten unntak (kremt); dersom jeg får gavekort til bursdagen må jo det kunne brukes før desember! (hehe sniker meg unna min egen plan) I tillegg skal jeg i 80-talls innflytningsfest i november, så da kan det hende at jeg må kjøpe noe sminke eller noe billig tilbehør! ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar