torsdag 18. september 2014

Solfylte Bergen

Jeg skulle ønske at alle som har et negativt syn på Bergen kunne vært her noen dager når solen skinner, det er helt magisk - og denne sommeren (og nå begynnelsen av høsten) har det vært mange slike dager. Absolutt ikke feil!

Det kommer sikkert til å ta slutt snart - før man vet ordet av det har man gått x antall dager med støvler og regnjakke - derfor er det så utrolig viktig å nyte det når man kan! Jeg blir i så godt humør av dette været, og enda bedre når jeg klarer å utnytte det skikkelig. :)


Igår gikk jeg og en venninne Ulriken etter nok en lesedag inne, det føltes så godt etter å ha sittet helt i ro en hel dag!


Fineste Simma! Og altså, jeg skal jo prøve å komme i bedre form nå.. vet hvem jeg skal ta med meg på tur - hun her løp jo fra meg både oppover og nedover! #motivasjon sier jeg bare! :)


Rimelig fornøyde på toppen! 

Hele turen tok 2,5 time (da gikk vi fra sentrum og tilbake - ikke så fort tilbake at det gjorde noe!) så jeg var rimelig fornøyd da jeg så på pulsklokken at kaloriforbrenningen ila turen lå på hele 1451! Elsker å ha pulsklokke slik at jeg kan følge med på kalorier, puls og tid! Håper kondisen snart bedrer seg da, for pulsen var riiiimelig høy under hele turen..hadde vel over 190 i puls hele veien opp (altså fra begynnelsen av ulriken til toppen, ikke hele veien fra sentrum).


Kom hjem sliten, men veldig fornøyd, og brukte evigheter på å dusje samt lage mat. Fikk endelig satt meg ned i sofaen med woken klar til CL kampen mellom Bayern og City, deilig avslutning på dagen!


Måtte slenge med et matbilde fra idag også, for jeg lagde altså så digg og stor frokost! :) mmmm! 
Speltlompe med ost, skinke og agurk samt to med philadelphia sjokolade og kiwi, det var så godt det!

Dette var skikkelig happyface-innlegg, men når solen skinner og man har det bra blir det sånn. Fint vær idag også så blir vel muligens en joggetur til jobb idag også! <3 p="">


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar