fredag 14. november 2014

Hjemmekontor

Høsten og vinteren kan være rimelig sur og trist i Bergen, derfor nyter jeg veldig denne siste tiden av studenttilværelsen min - jeg kan jo velge helt selv hvordan dagene mine skal være. Jeg er ferdig med alle forelesninger før eksamen, det gjenstår derfor bare lesing, notatskriving, oppgavedisposisjon etc, noe som gir meg mulighet til å lese hjemme noen dager om jeg vil. Det er så deilig å bare ta på seg gode, myke klær og sette seg i sofaen eller på "kontoret" med en kopp kaffe.






Ikke minst slipper jeg å lage klar mat for hele dagen! Jeg kan jo bare gå rett inn på kjøkkenet og lage det som frister mest der og da :) - noe av det beste må jeg også si er å drikke kaffe av vanlig kopp og ikke termokopp! Føler at uansett hvor mye jeg vasker/skyller/tørker de forskjellige termokoppene mine så lukter de surt og får smaken til å bli rar...Så da er det jo veldig greit at jeg kan styre min egen hverdag inntil videre! Drikke deilig kaffe fra vanlig kopp og ikke fryse selv om det blåser og regner ute :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar