mandag 22. februar 2010

..by night

ny sang på repeat:

katy perry ft. 3oh!3 - starstruck (starstrukk?)

idag har vi begynt på den andre engelskoppgaven.. er på gruppe med 6 andre jenter som bor på silver towers + en til, så det var på silver towers vi jobbet idag. det er så utrolig fint der! lite misunnelig på leiligheten deres.. det er helt nytt der, pluss at de har to soverom og kjøkken/stue! vårt soverom er jo stuen vår, og kjøkken finnes ikke her så.. ja. skulle gjerne bodd der!
veldig koselige jenter, håper vi får til en bra oppgave :)

ellers har vi bestilt mat her for første gang idag siden det var søndag og middagen er ferdig kl 2 *tåpelig..*. det var litt kos, bortsett fra at jeg ikke fikk french friesene mine.... (kanskje like greit, men var det jeg hadde mest lyst på av det jeg hadde kjøpt, så jeg synes det var kjipt). så har vi sett litt film, jeg har kjøpt meg et nytt par med sko..osv. koselig avslappende søndag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar