lørdag 27. februar 2010

snøkaos igjen

så var det endelig helg igjen! :) :) idag har vi fått utdelt case-oppgaven i moteledelse som vi skal jobbe med i 3 uker fremover..er gruppeoppgave, og vi skal skrive 10-12 sider + ha en liten fremføring om det. synes det er veldig mye gruppearbeid her.. altså, jeg synes det er kjekt med gruppearbeid, men å skrive 10-12 sider sammen med 1 eller 2 andre personer er litt vanskelig synes jeg. får bare gjøre det beste utav det og håpe vi får til en bra oppgave :) 

ellers har jeg trent tidlig idag (fikk ikke trent onsdag eller torsdag så synes det var litt kjipt), vært på kino med kristine og anni, vi så cop out, hadde nok litt høye forventninger fordi traileren var så bra, men jeg likte den :) bra film! etter det gikk vi på en diner borti gaten og spiste kvelds, er ikke feil med milkshake og toast! :) 
nam! (er forresten veldig glad i huen min tante anne, den blir flittig brukt! :) )
god stemning på bildet under og over :) hehe ble veldig mett etter vi hadde spist, så da var det en heller trøtt og fornøyd gjeng som satt der :)

hadde tenkt å ta bilder ute idag, men det glemte jeg... grunnen til at jeg skulle det var at det har begynt å snø her igjen... igår (torsdag) var det skikkelig ille, ville ikke gå hjem fra skolen når vi var ferdig med gruppearbeidet på grunn av været.. kunne nesten ikke se bygningene fra vinduet siden det snødde så tett...med andre ord perfekt at jeg gikk med småsko :) - ble faktisk ikke så våt på beina, var værre med anni, til tross for at hun gikk med støvletter :p
men idag er det bedre da, det eneste er at du må gå skikkelig omvei når du skal over veien fordi det er en svær dam med slaps og vann ved så godt som hvert eneste overgangsfelt. kjempegøy hvis du du ikke ser deg så godt for og tror det bare er et tynt lag med asfalt rett under, så trakker du rett uti og blir våt opp over ankelen. :)


 igår skjedde det faktisk noe skikkelig ekkelt på grunn av all snøen (det kom på breaking news..men det var faktisk breaking news denne gangen).. greiner fra trær i central park begynte å knekke og falle ned siden snøen var så tung.. så var det en mann som hadde blitt truffet av en svær grein midt i hodet eller noe og så døde han.. :/ det kunne jo vært hvem som helst, og er ikke helt trygg på trærene her nå, men håper de gjør noe sånn at det ikke skal skje igjen..


gleder meg forresten kjempemye til imorgen, da blir det NY Knicks basketballkamp på Madison Square garden! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar