søndag 28. februar 2010

New York Knicks at Madison Square Garden

det var kjempegøy idag! :) :) - litt kjedelig i begynnelsen, men så når vi begynte å heie og få stemning ble det skikkelig gøy! får det bare så gøy som man lager selv vet dere! :) 
vi fikk en hvit langarmet genser og popkorn + brus inkludert i det vi hadde betalt også, så det likte vi! 
anni i sin genser, de hadde bare XL som størrelse, men gjorde ingenting, bedre for stor enn for liten! :)
happyface!
ser ut som jeg er redigert på et bilde, men det er helt ekte altså :)
kristine kjøpte foamfinger :) :)
kristine og anni gjemmer seg bak foamfinger og popkorneske
første bildet av alle tre sammen! :)
svært!
surrealistisk
"I say de, you say fense" - "DE" "FENSE" "DE" "FENSE". liker det! 
har stjelt fingen til kristine :)
etter kampslutt :) over: anni, kristine og julie, under: anni, kristine, julie og elisabeth - litt mørke bilder, men glemte å ta på blitzen igjen :p
utenfor med ny caps :) - den hvite er forresten én av to sånne du slår mot hverandre, god stemning! :) 
her hadde jeg ingen anelse om at anni sto rett bak meg før jeg så bildet
crazyfans :)
liker det!
:)
tracy morgan var forresten også på kampen idag :) - litt vittig siden vi så cop out med han igår, så så vi han live idag :) 


utrolig opplevelse :) - selv om de tapte til slutt da... hadde ikke gjort meg noe å se en kamp til! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar