lørdag 13. februar 2010

I got flowers today!

igår var vi borte med noen av new york fashion week-teltene. var der bare sånn halvtime, litt over det, var veldig kaldt, så meg og anni orket ikke bare stå der å vente. hadde jo ikke billetter, så var ikke så keen på å stå utenfor hele kvelden. - det var noen som kom seg inn litt senere da, så kanskje jeg hadde kommet inn hvis jeg hadde stått en time til? 
men tilbake til overskriften :) - jeg fikk blomster av øyvind idag, kjempekoselig! gikk visst ikke an å få de levert imorgen, så da ble det idag :) <3
anni skal ta bilde av andre gangen jeg åpner den og jeg skal late som jeg er overrasket...
funket ikke så bra :p
men de var fine :) tusen takk <3
midt i rotet var det plass til noen blomster :)
planene resten av dagen er foreløpig ukjent, men nå skal vi ihvertfall straks ut og begynne på en oppgave i motefaget :)
håper alle hjemme har det fint, savner dere! :) 

2 kommentarer:

  1. Næmmen så søøøtt!!! :D dere er så herlige! ser ut som dere har det utrolig kult forresten! savner dere jenter! vrinsk fra hest

    SvarSlett
  2. savner deg også anette! :) :) <3

    SvarSlett